خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوشحالم
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 657
بازدید کل : 283086
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, :: 19:43 :: نويسنده : فافا

وقتی تو رختکن پرسنل بودم داشتم سریع حاضر میشدم که برم و.....

شماره ناشناس روی گوشی صدای تو صدای خوشحال بودنت خبر تموم شدن دوره اموزشی خبر تقسیم شدن افتادنت توی تهران گفتن جملات تند کوتاهت با خنده خبر رسیدن فردا صبح لبخند روی صورتم تصور لبخند تو دیدن خودم توی اینه لبخند زدنم به خودم بعد از دوماه دهن کجی کردنم به تموم روزها شب ها ساعت هایی که نبودنت رو به رخم میکشیدن

چقدر دلم میخواد لحظه ها جون داشتن زنده بودن میرفتم جلوشون وایمیستادم میگفتم تموم شد عمرتون دیگه نمیتونید نبودن عشقمو به رخم بکشید به دلم چنگ بندازید جز جیگر گرفته هاالان تو لاین پست گذاشتم خوشحالم باید همه متوجه بشن فافا بالاخره بعد از دوماه خوشحال شده خوشحال بودن من چیز کمی نیست که بابا ایــــــــــــــــــش اصلا

شکرنامه:خدا جونم مرسی از اینکه دعاهامو مستجاب کردی هزار بار شکرت خدا امروز تو ماشین وقتی به این فکر کردم یعنی حواست به ما هم هست دلم یه جوریی شد با خودم گفتم هرشب وقتی دستامو رو به اسمون دراز میکردم خدا تو همه ی اون لحظات صدامو شنیده.....دوست دارم خدا ببخشید اگه یه وقتایی بد میشم شکایت میکنم

این دوماه هرشب اول صبح یا اخرشب زیارت عاشورا به دستم بود برای سلامتی نفسیم یه جورایی مطمئن شدم وقتی سه بار سلام اول زیارتنامه رو از ته دل بگی به گوش صاحبش میرسه السلام علیک یا اباعبدالله



نظرات شما عزیزان:

بروووووو
ساعت18:50---11 دی 1393
سلام
وبت خوبه
موفق باشی
دوست خوبم:مرســـــــــــــــــی


دریا
ساعت12:54---1 آذر 1393
باشه تا وقت پیدا کردی بدو بیا و عشقولیهاتون که وقت نشده بنویسی رو ثبت کن مراقب خودت هم باش ایشالا تو همشون 20 بگیری
دوست خوبم:باوووشه دریای خانوم مهندس


ماه بانو
ساعت10:36---27 آبان 1393
پست بالایی نظراتش بسته بود
وای عزیزم اومدی مشهد؟اخی زیارتا قبول خوش گذشت؟
دوست خوبم:اره عزیزم مرسی جای دوستان خالی


فرشته
ساعت9:33---27 آبان 1393
کجایی فافا
کم پیدایی نیستی؟
دوست خوبم:درگیرم بی حوصله


zahra
ساعت11:32---26 آبان 1393
فافایی آپ نمیکنی؟
چه خبر این روزا؟
همه چی روبه راهه؟
دوست خوبم:همه چی ارومه خداروشکر وقت نمیکنم زهرا خیلی دلم به اینجا تنگ شده


دریا
ساعت23:08---24 آبان 1393

شلام خوشجل چرا نمیای اینورا هر دفغه سر میزنم شکوت برقرار است
بیا یه خبری بده دیگه خوشجل
البته حدس میزنم سرت شلوغه و درسها و بیمارستان و کارات وقتتو میگیره چون منم وقت اپ کردن حالا حالا پیدا نمیکنم
همین که میای و برام کامنت میذاری هم خوشحال میشم میفهمم که خوبی مراقب خودت باش
دوست خوبم:سلام خانوم مهندس خودم وای دریا دلم انقدر به اینجا تنگ شده اما مگه این درس کار میزاره تازه امتحانای میان ترمم شروع شده:/عزیزمی بوووووس


شاهی
ساعت21:34---24 آبان 1393
سلاااام فافا جونم
خوبی عزیزم؟
همیشه میام بهت سر میزنم ولی حرفی واسه گفتن ندارم
چن هفته ای یبار آقایی رو میبینم
بازم از هیچی بهتره
هنوز به شرایطه جدید عادت نکردم
دوس دارم مثه کارشناسی هر روز همو ببینیم بهم زیاد اس بدیمو بحرفیم ولی خب واقعا وقتش نیس
بقوله خودش تا حالا همش حرف زدیم الان وقته عمل شده
میدونی ما چون قبلا همکلاس بودیم خیلی حرفای مشترک داشتیم ولی حالا........
نه که نباشه ها ولی کمتر شده و بخاطره کمتر دیدنه هم انگار وقتی همو میبینیم یکم رو در واس شدیم باهم نسبت به قبل
نمیدونم.......فقط چیزی که واسم واضحه روزای سختی رو داریم میگذرونیم
مایی که از سره صبح باهم بودیم تا شب بعدشم تا نصفه شب حرف واسه گفتن با اس داشتیم باهم حالا هی از هم میپرسیم خب چه خبر
میدونی نه اتفاقای کلاسه اونا واسه من جذابه نه کلاسه من
فقط یکی از دوستاشو میشناسم که وقتی از اون میگه یکم جالبه ولی دیگه بقیه هیچی
اساتید هم که هیچی
واسه مایی که انقد نقطه مشترک داشتیمو میحرفیدیم حالا خیلی حرفا خسته کننده شدن
ولی خب از خوبیا هم بگم
ما خیلی خوب میدرسیم
خیلی بهم کمک میکنه اخه واسه اونا خیلی از مقالات که من تو خونه نمیتونم باز کنم باز میشه و این موضوع واسه پروژه هام خیلی بهم کمک میکنه و باعث شده که من فعلا یکه تازه کلاس بشم
بهش پیشنهاده کار شده ولی پاره وقت که احتمالا از ترم2 بره
منم میخوام از ترمه بعد برم دنباله کار
یکم زندگیمون زمخت شده بخاطره فشاره کار ولی همینکه هستیم همینکه داره سخت میگذره یعنی داریم پیشرفت میکنیمو این خودش خیلی خوبه
راستی فافا مدتیه که چن تا وبلاگو میخونم و شدیدا ناراحتم میکنه مثلا خصوصی های یک زن و باعث شده که یکم تو رابطم حساس بشم چون کوچیکترین خطایی که میکنه من فک میکنم شده مثه شوهرای اونا
تو روحیم تاثیر داشته
میخوام دیگه نرم
فقط میخوام تورو بخونم ولی همش فوضولیم گل میکنه که چی شدن
ولی باید نرم
عزیزم منم نمیام نمیام وقتی میام واست کتاب میذارم
راستی چن وقتیه بفکر افتادیم که چرا بریم خااااااارج واسه دکتری و اذیت بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو ایران هم کار میکنیم هم درس هم زندگی
150بار نظره ما تو این چن سال چرخیده سره خارج رفتن)جدی نگیر
موفق باشی فداتشم:
دوست خوبم:به به سلام شاهی جون دلم برات تنگ شده بود دخمل یه عالمه بووووس اره دیگه اونا دانشجوی دکترا هستن تو مقاله دانلود کردن راحتن:(اره کار کنار درس خیلی خوبه در اصل تجربه کسب کردن در کنار کار حتما برو.شاهی همین که همدیگرو میبینید خداروشکر کن دختر خیلی ها برای بیرون رفتن دیدن همدیگه هم مشکل دارن زندگیه دیگه این روزاشم میگذره چشم بهم بزنی میای میگی فافا تموم شد رفت راحت شدیم ایشالا همیشه موفق باشید اگه با من بود همین الان میرفتم اینجا چیه اخه اگه میتونید برید نمونید مواظب خودت باش عزیزم بازم بگم حیف این روزها لحظه های قشنگ خودت همسریت هست که ثبت نمیکنی وبلاگ بزن دیگه:)


فاطیما
ساعت12:29---22 آبان 1393
سلام فافاجون ببخشید دیر اومدم ولی سعی میکنم هروقت تونیستم بخونم خودت هم منوبی خبر نزاری هااااااااااا
توروخدا برامنم دعا کنکور قبول بشمممممممممم
یادت نره برام نماز بخونی فدات فعلا
دوست خوبم:سلام عزیزم اصلا تو دیگه نیا مگه قرار نشد درس بخونی:(خوندم عزیزم دعاتم کردم


تمنا
ساعت12:25---22 آبان 1393
فافا بیا پستمو بخون
دوست خوبم:باشه عزیزک


فرشته
ساعت17:00---21 آبان 1393
الان در استراحتم فعلا چند رئزه گرفتم خوابیدم فقط
دوست خوبم:خوب کاری میکنی مواظب خودت دختر گلت بیشتر باش عزیزم


eli
ساعت12:44---20 آبان 1393
سلام وبلاگتون قشنگه موفق باشید...ممنون میشم ب وب منم سر بزنید...
دوست خوبم:سلام ممنون اومدم عزیزم


فرشته
ساعت11:53---17 آبان 1393
راستی فافا یادت نره من و نی نی مون رو دعا کنی
بچم چشم وامیدش به خاله فافا
دوست خوبم:دعا کردم عزیزم نمازم خوندم وای فرشته اونجوری نگو خاله فافا دلم ضعف رفت نی نی دخترم هست دیگه هیچی میخوام بیام بخورمش جیگر خانوموووووووووووو:-*


فرشته
ساعت11:50---17 آبان 1393
فافا خانم مبارک
بلاخره داره همه چی درست میشه بزار آقاتون دیگه کم کم اقدام کنه بیاد خواستگاری وما خوشحال بشیم قرار شما عروسی کنید
عروسی خیلی دوست داریم هم من هم نی نی کوچولومون
دوست خوبم:منم خودم خوشحال میشم عروس بشم:))نی نی خانوم بگو جون گرفت به فکر لباس باشه میخوام بیاد مجلس گرم کنه نی نی خانوم:)


یاسمن (سه شنبه ها)
ساعت0:44---17 آبان 1393
نه بابا اسمت هست که !!! دعوتت کردم خوب نیگا نکردی

عزیزم برای همینه که قبل از قربونی باید بلند بسم الله بگی تا اون ببعی گوشتش حلال بشه ، میگن با این کار میفهمه داره حجتی که بر گردنش رو انجام میده ، یعنی برطرف کردن نیازهای انسان

ولی خوب گفتن که باید بر اساس نیاز سر برید نه بیش از حد



ایشاالله که مغزت تا آخرش خوب خوب برات کار کنه
دوست خوبم:ندیدم:/من گوشامو گرفته بودم نمیدونم اقا ببعی کُش گفت یا نه اما حتما گفته چون کارش اینه:(مرسی یاسمن جون


رویاا
ساعت9:47---15 آبان 1393
سلام عزیزدلم منو فراموش نکنیا التماس دعا خیلی زیاد
دوست خوبم:نه عزیزم شما تو اولویت هام بودی:-*


saba
ساعت23:16---14 آبان 1393

fafa pot bezar sheklakam nadashte bashe eshkel nadare!!!!!mordam az bas umadam post nazashti!!!!!rasti khellyyy kheyyyli khohhal hodam hamsari oftad tehran abji joonam
دوست خوبم:اخه میدونی من عاشق این شکلک هام بهم انرژی میدن:)انقدر دوست دارم باز وقت ازاد داشته باشم بیام بنویسم:(مرسی عزیزم بووووس



دریا
ساعت1:17---12 آبان 1393
فافا چرا همیشه میام و روز نوشته هاتو میخونم اشک تو چشم حلقه میشه؟نه جدی میگم چرا؟
یعنی انقدر تو دلم جا شدی؟
ایشالا که سال بعد نذرت قبول شده باشه
مسعودم این نذر رو کرده بود اما نمیدونم چی پیش بیاد....
امیدوارم دعا کرده باشی از امام رضا بخوای ماروهم ضمانت کنه

دوست دارم
دوست خوبم:واااای دریا تو مهربون منی بوخودا بیا بغلم:-*دل به دل راه داره عزیزم بوووووووووووس برای شما هم ویژه دعا کردم عزیزم منم دوست دارم خیلی زیاد


صبا-یک بانو
ساعت15:18---11 آبان 1393
وای فافا چقدر خوشحال شدمان شاا... به خیر و خوشی...به خدا اینقدر ذوق کردم که دوریتون از هم دیگه تموم شد...الهی شکر دختر
دوست خوبم:شما عزیزمی دوست خوبم بوووس


Saba
ساعت20:05---5 آبان 1393
Salam fafa aghatun tashrif avordan nisti??!!!hamishe be in ruza
دوست خوبم:دقیقـــــــــــــــــــــــاً:)))یه عالمه پست تلنبار شده دارم وقتم نمیکنم بیام چیکار کنم من حالا خواهر:)


الما
ساعت11:59---5 آبان 1393
خدا رو شکر
دوست خوبم:مرسی الما جون


شاهی
ساعت13:22---4 آبان 1393
تبریک میگم عزیـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــزم
دوست خوبم:مرسی شاهی جوووووون


Saba
ساعت11:17---4 آبان 1393
Salam fafa to tango o insta ham hasti?
دوست خوبم:نه عزیزم


رویا
ساعت22:42---3 آبان 1393
وااااااااااااای نازنینم عزیزم خواهر مهربونم خودم کلی بهت تبریک میگم.بخدا از خوشحالی اشک ذوق اومده تو چشمام..انگار که این اتفاق زیبا برای خواهر خودم پیش بیاد.انشالا که بسلامتی و شادی این مدت هم بگذره و فافا خانم رو عروس کنیم.فدات شم
دوست خوبم:چقدر تو مهربونی رویا جون یه عالمه بووووس برات تو دل مهربونی داری رویا قدرشو بدون ایشالا تو هم خوشبخت بشی دوست خوبم دوتایی باهم عروس بشیم:)


مرجان
ساعت9:46---3 آبان 1393
فافااااااااااااا خیلی براتون خوشحالم
امیدوارم لطف خدا در همهء مراحل زندگیتون شامل حالتون بشه عزیزم
دوست خوبم:مرسییییییییییییییییییییییی مرجان جون همچنین بوووس


Saba
ساعت22:31---2 آبان 1393
Tabriiiiiiiiiikkkkkkfaafaaa
دوست خوبم:مخســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی:)))با لبخند فراوووووووووووووووووووووووووون


zahra
ساعت19:25---2 آبان 1393
وواییی عزیزم تبریــــــــــک میـگم
اصلا مگه داریم بهترازاین
دوست خوبم:نه بابا اصلا نداریم:)مرسی زهرا جووون


دریا
ساعت15:01---2 آبان 1393
اینا همه اشک شادیه هااااااا
فافا بیا بغلم ایندفعه میچلونمت
وای چقدر خوشحالم خدایا شکرت هزار مرتبه شکر
تبــــــــــــــــــــــــــ ــــــریک میگم عزیز دلم بوس بـــــــــــــــــــــــوووووو ووووووووووووووووووووووووس
ایشالا صاحبش همیشه هوای هممونو داشته باشه
دوست خوبم:میخوای از خوشحالی خودزنی کنیم اگه به نظرت گریه جواب نمیده:)واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مرسی عزیزم اروم بچلونم لفطن:):-*:-*:-*مرسی دوست خوبم ایشالـــــــــــــــــــــــــــا ما که از همین تریبون اعلام میکنیم همیشه خاطرخاشیم:)


فاطیما
ساعت13:18---2 آبان 1393
سلام فافا جون حسابی خوش حال شدم ایشالله همه چیز خوب پیش بره ببخشیدد با گوشی اومدم فقط تو رو بخونم برو فداتتتتت راستی حتما بیا وبلاگم پست جدیدمو بخون فعلا عزیزم بوووووووووس
دوست خوبم:سلام عزیزم مرسی ایشالا:-*باوشه الان زودی میام بووووس


یاسمن (سه شنبه ها)
ساعت11:54---2 آبان 1393
وووووووووووای خدا رو شکر ...خیلی برات خوشحال شدم عزیز دلم
یعنی اون جز جیگر گرفته رو خوب اومدی

دوست خوبم:ممنون یاسمن جون عزیزم دخمل خوبمی توهاااا مادر:)والاع اخه تو که نمیدونی این دوماه چقدر به من دهن کجی کردن شکلک دراوردن حسابی لجمو دراورده بودن دیگه مادر مرده ها:)


ازی
ساعت10:46---2 آبان 1393
سلام گلم.خوشحالم که بعد مدتها بازم مث فافای گذشته پر انرژی نوشتی.ایشالا ازین بعدم باز پر انرژی بنویسی.بوس
دوست خوبم:سلام عزیزم مرسی یه عالمه بووووووووووس برای ازی خوبم


آتوسا
ساعت1:11---2 آبان 1393
فافا جون چه خبر خوبی،تبریک میگم،خیلی خوشحال شدم براتون
دوست خوبم:مرسی عزیزم بووووس


مریم
ساعت23:23---1 آبان 1393
واااااااااااااااااای مبارک باشه
خداروشکر که خوشحالی فافا جونم
دست خدا درد نکنه
شادیهات ابدی عزیزم
دوست خوبم:ممنون مریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم جووون اره واقعا خداروشکر بووووس


تمنا
ساعت22:24---1 آبان 1393
وااااااااااااااااااای خدای من چقدر خوووووووووووووووووب عالی شد تبریــــــــــــــــــــــــــ ــــــــک عزیزم خیلی خوش حال شدم دیدی بالاخره روزای سخت تموم شدن واقعا خداروشکر
دوست خوبم:اره راحت شدم دیگه داشتم منهدم میشدم تمنا:)بووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: